Nu under våren är det dags för två olika försäljningar –  fryspåsar från Ölandsplast och toa- och hushållspapper från Sverigesupporten.se. Försäljningarna pågår till 10 april (annandag påsk).

Plastpåsar från Ölandsplats

Plastpåsarna säljs i två olika förpackningar som kostar 98 kr/styck:

• 100 st 2 liter och 50 st 3 liter
  • 50 st 2 liter, 50 st 3 liter och 30 st 5 liter

I facken i hallen på ridklubben finns det beställningslistor där du fyller i namn och antal på de som vill köpa påsar av dig. Listan lägger du efter avslutad försäljning i kartongen som kommer finnas på ridklubben.

Om du undrar över något kan du kontakta Marie Bergström på telefonnummer 070-560 34 96.

Toa- och hushållspapper

Vi säljer följande papper:

• Lambi Toalettpapper (40 rullar): 290 kr
  • Serla Toalettpapper (24 rullar): 290 kr
  • Lambi Hushållspapper (20 rullar): 260 kr
  • Serla Hushållspapper (12 rullar): 260 kr

Så här gör du:

Gå in på https://www.sverigesupporten.se/hq/auth/create_user?b=NTY5MA== för att registrera dig som säljare. När du har registrerat dig så kommer du få ett mejl – i mejlet behöver du klicka på en länk för att aktivera ditt konto.

När kontot är aktiverat så loggar du in och kan registrera dina försäljningar. Du lägger in alla köpare var för sig och vad de vill köpa. Efter försäljningen kommer alla köpare att få en faktura som de själva betalar, du behöver alltså inte ta hand om betalningen. Toppenbra om du till exempel vill sälja till ett företag!

Om du har några frågor kan du kontakta Annika Eriksson på 070-698 24 85.

Den här bilden kan du dela i dina sociala medier: